Konsulentët dhe lobistët e lidhur me fushatat e Trump-it po ndihmojnë Sali Berishën në zgjedhjet parlamentare të Shqipërisë

Në prag të zgjedhjeve parlamentare të 11 majit në Shqipëri, ish-kryeministri Sali Berisha ka angazhuar një grup konsulentësh dhe lobistësh të njohur për lidhjet e tyre me fushatat e Donald Trump-it. Kjo lëvizje ka tërhequr vëmendjen ndërkombëtare, duke përfshirë Chris LaCivita, i cili ka drejtuar fushatën e fitimtare të Trump-it në 2024, sondazhistin e tij të besuar Tony Fabrizio, dhe Paul Manafort, ish-këshilltar i Trump-it për fushatën e vitit 2016, i cili më pas u dënua për akuza penale.
Ky trio po punon për Berishën, liderin e Partisë Demokratike, që është në garë për të sfiduar kryeministrin Edi Rama dhe për të rikthyer demokratët në pushtet, pavarësisht akuzave për korrupsion që po përballet. Berisha ka lidhje të thella me SHBA-në dhe po kërkon mbështetje përmes këtyre konsulentëve të njohur, duke shpresuar se administrata e re amerikane mund të përmbysë sanksionet që e ndalojnë atë të hyjë në SHBA.
LaCivita ka theksuar se angazhimi i tij është për këshillim strategjik dhe se nuk po bën lobim pranë autoriteteve amerikane. Pjesë e fushatës është gjithashtu një kontratë lobimi me Continental Strategy, një kompani amerikane, e cila synon të përmirësojë marrëdhëniet mes Shqipërisë dhe Shteteve të Bashkuara dhe të ndihmojë në heqjen e statusit “non grata” për Berishën.
Sali Berisha ka përdorur imazhin e tij si një lider “përndjekur” nga institucionet ndërkombëtare, duke e krahasuar veten me Donald Trump-in, dhe ka premtuar se do të bëjë Shqipërinë “madhështore” sërish, një slogan që ka nxitur polemika për mundësinë e një përpjekjeje për të rindezur tensione në Ballkanin Perëndimor.
Megjithatë, lidhjet e ngushta të Berishës me fushatën e Trump-it kanë ngritur dyshime dhe kanë nxitur hetime të reja nga autoritetet shqiptare, duke përfshirë SPAK-un, për mundësinë e ndikimeve të huaja në proceset zgjedhore.
Ndërkohë, Rama, lider i Partisë Socialiste, ka reaguar me përçmim, duke e quajtur Berishën “bufi i kënetës” dhe duke e kritikuar angazhimin e konsulentëve amerikanë përmes një spoti negativ.
Lidhjet ndërkombëtare dhe strategjitë e Trump-it mund të sjellin ndikime të mëdha në fushatën zgjedhore, duke përfshirë edhe mundësinë e një rritjeje të ndjenjave populiste që po përqafohen gjithnjë e më shumë nga kandidatët në Shqipëri dhe vende të tjera.